אאוץ’: הדוגמנית הולי מיי סאקר דחפה מפגינה עירומה על המסלול

  ,    (:   )

רגע לפני הדחיפה, הולי והמפגינות מהאחורה (מתוך: הניו יורק פוסט)

מי שלא שמע עדיין על הדוגמנית הבריטית החמה, הולי מיי סאקר בת ה-18, חייב להתעדכן ודחוף. מדובר באחת הדוגמניות הכי מדוברות בתקופה האחרונה ובשבוע האופנה בפרט. היא ההבטחה הבריטית החדשה ורבים מאנשי האופנה כבר קוראים לה קייט מוס הבאה.

סאקר עלתה השבוע על המסלול בתצוגת הקיץ של המעצבת נינה ריצ'י. היא הייתה הדוגמנית ה-19 שעלתה על המסלול ובדיוק שהתכוונה לחצות אותו, שמעה מישהי צועקת מאחוריה ועוקפת אותה מהצד.

המפגינה, אחת מתוך שתיים שהגיעו לתצוגה, היא פעילה השייכת לארגון הפמיניסטי האוקריאני FEMEN. היא עלתה על המסלול עם מכנסיים בלבד כשעל החזה שלה כתוב בטוש שחור "Model, don’t go to brothel".

     (:   )

המפגינות גונבות להולי את הפוקוס (צילום: מתוך הדיילי מייל)

    (:    )

היד שמזיזה את היד (צילום: מתוך אתר הדיילי מייל)

סאקר נאלצה להזיז את היד של המפגינה שבאה מולה ועשתה זאת בכוח תוך כדי שהיא דוחפת הפנים שלה. היא ניסתה להמשיך בהליכה, אבל בעודה ממשיכה ללכת מפגינה אחרת ניסתה להרים לה את החצאית. סאקר לא וויתרה והמשיכה ללכת עד סוף המסלול.

הדוגמנית העולה התעצבנה ורצה לטוויטר  לצייץ על המפגע: "הכלבה הרסה לי את המסלול ודחפה את הציצים שלה לפרצוף שלי". בראיון אחרי התצוגה, סיפרה הדוגמנית כי היא אכן דחפה אותה בפנים. היא לא התכוונה לעשות את זה אבל פשוט הייתה חייבת להעיף אותה ממנה. "כל כך חיכיתי לתצוגה הזו", היא מתארת, "הרגשתי ממש רע מאחורי הקלעים, רעדתי כולי ובכיתי".

שתי המפגינות לא נשארו הרבה זמן באולם, הן הוצאו בכוח על יד חברת האבטחה. אומנם זה היה כמה דקות בלבד, אבל אין ספק שהן גנבו את הפוקוס מהבגדים ומהדוגמניות.

      (: )

הולי נרגעת ומעלה תמונה שלה לטוויטר (צילום: טוויטר)

Open all references in tabs: [1 - 4]

Via: fashionforward.mako.co.il


Short link: [Facebook] [Twitter] [Email] Copy - http://whoel.se/~zPqQG$60P

This entry was posted in IL and tagged on by .

About FEMEN

The mission of the "FEMEN" movement is to create the most favourable conditions for the young women to join up into a social group with the general idea of the mutual support and social responsibility, helping to reveal the talents of each member of the movement.

Leave a Reply