מפגינות חשופות חזה קפצו על פוטין: "אהבתי"

נשיא רוסיה
ולדימיר פוטין
ביקר אתמול (יום ב') ביריד תעשייתי בעיר האנובר שבגרמניה
כשלצדו הקנצלרית אנגלה מרקל,
אבל לא ידע שמחכה לו במקום הפתעה גדולה. שלוש מפגינות חשופות חזה הסתערו לעברו של הנשיא הרוסי וביקשו למחות על מאסרן ברוסיה של חברות להקת הפאנק "פוסי ריוט".
"דיקטטור", הן צעקו לפוטין המופתע ומיד נעצרו על ידי כוחות הביטחון במקום.

 

רוצים לצפות במפגינות שקפצו על פוטין? היכנסו לפייסבוק של ynet

 

המפגינות שנעצרו הן חברות הארגון הפמיניסטי "פימן" (Femen) שערכו הפגנות רבות ברחבי אירופה במחאה על מעצרן של שלוש חברות להקת "פוסי ריוט" שנידונו לשנתיים מאסר
לאחר שביצעו בכנסייה שירים נגד פוטין.

 

לא הצלחתי להבין מה הן צעקו. פוטין נהנה מהמופע החושפני. גם מרקל? (צילום: AP)

    li {width: 100%;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_title {height: 12px;line-height: 12px;text-align: left;position:absolute;margin-top:12px;width:150px;left:0;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_title > a{color: font-size: 11px;font-weight: normal;text-decoration: none;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_item {padding: 15px 0 0;line-height: 15px;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_item_top {padding: 0 0 0;padding-bottom:11px;margin-top: 11px;}.art_body_picture_adsense .google_ad_t {font-weight: bold;color: text-decoration: none;font-size: 14px;font-family: Arial;}.art_body_picture_adsense .google_ad_c {font-size: 12px;font-family: Arial;font-weight: normal;color: line-height: 15px;text-decoration: none;}.art_body_picture_adsense .google_ad_f {color: text-decoration: none;font-weight: normal;font-size: 12px;}]]>

     

    פוטין חשב שצריך להיות עדינים עם המפגינות. מרקל: לכל אחד זכות להפגין (צילום: AP)
    שרו נגד פוטין ונידונו למאסר. חברות להקת פוסי ריוט (צילום: AP)

     

    למרות ההלם הראשוני, פוטין התייחס בהומור לתקרית המביכה ואמר: "יחסית למופע כזה, די אהבתי את זה". הוא גם אמר שהתקרית סייעה לקדם את יריד הסחר והוסיף שהוא היה מעדיף שהמאבטחים היו "עדינים" יותר כלפי המפגינות הצעירות.

     

    "לא הצלחתי להבין מה הן צעקו, לא ראיתי אפילו אם הן היו בלונדיניות, ברונטיות או שאטניות. אני לא רואה שום דבר נורא בהפגנה, אבל אני חושב שעדיף להיות לבושים כשרוצים לדון בעניינים פוליטיים", המשיך הנשיא הרוסי ברוח ההומוריסטית.

     

    בקרמלין דווקא לא התייחסו בבדיחות לאירוע, האשימו את המפגינות ב"חוליגניזם" ואמרו שיש להענישן. מנגד, מרקל, שגדלה בחברה קומוניסטית במזרח גרמניה, אמרה שבחברה חופשית יש לאנשים זכות להפגין.

     

    Via: ynet.co.il


    Short link: [Facebook] [Twitter] [Email] Copy - http://whoel.se/~acNU7$5sH

This entry was posted in IL and tagged on by .

About FEMEN

The mission of the "FEMEN" movement is to create the most favourable conditions for the young women to join up into a social group with the general idea of the mutual support and social responsibility, helping to reveal the talents of each member of the movement.

Leave a Reply