בחזה חשוף: פעילות Femen התפרצו לשבוע האופנה בפריז

פעילות קבוצה הפמיניסטית האוקראינית Femen עשו את זה שוב. הפעילות חשופות החזה התפרצו לתצוגת אופנה של המעצבת נינה ריצ'י בשבוע האופנה בפריז, במחאה על סקסיזם בתעשיית האופנה.

ראו גם: פעילות FEMEN נעצרו לאחר שהפגינו בחזה חשוף בטוניס

שתי המפגינות נשאו על חזן כיתובים בנוסח "דוגמניות אל תהיו זונות", ו"דיקטטורת האופנה" במהלך תצוגת האופנה של בגדי הנשים של ריצ'י לאביב-קיץ 2014. על פי דיווחים, הן צעקו "פשיזם האופנה" בעוד הן רצות על המסלול של תצוגת האופנה, לפני שאיש האבטחה תפסו אותן.

הדוגמנית הולי-מאי סאקר מליברפול, המסומנת כאחת היורשות של קייט מוס, אמרה כי "היכתה באגרופה" אחת מהמפגינות.

"הכנסתי לה אגרוף", אמרה סאקר ל-Liverpool Echo, "לא התכוונתי אבל היא תפסה אותי בזרוע ורציתי להדוף אותה ממני. כאשר היא תפסה אותי החצאית שלי התרוממה וחשפה אותי בפני כולם - משכתי את הזרוע שלי בחזרה בכח כל כך גדול עד שהנחתתי אגרוף היישר באף שלה". סאקר בת ה-18 הוסיפה כי על אף שזעמה כי המפגינות הרסו לה את החוויה, המשיכה לדגמן עד סוף האירוע. היא אמרה שידעה שרוח הליברפולית שבתוכה תקבל ביטוי במהלך שבוע האופנה.

אגב, בסרטון שמתעד את האירוע אין כל עדות לאגרוף, אך נראה בו בבירור כי המאבטח תפס את המפגינות גם באיזור שלא ממש נדרש לצרכים בטחוניים:

הולי-מאי סאקר

דרך מירור, Femen

Open all references in tabs: [1 - 7]

Via: holesinthenet.co.il


Short link: [Facebook] [Twitter] [Email] Copy - http://whoel.se/~iSKKf$4FL

This entry was posted in IL and tagged on by .

About FEMEN

The mission of the "FEMEN" movement is to create the most favourable conditions for the young women to join up into a social group with the general idea of the mutual support and social responsibility, helping to reveal the talents of each member of the movement.

Leave a Reply