פעילות FEMEN מחו בשידור חי בתוכנית הטופ מודל הבאה

פעילות FEMEN שיבשו את השידור החי של תוכנית הריאליטי הטופ מודל הבאה של גרמניה. הן כינו את פורמט התוכנית הפופולרית ביותר בגרמניה "תחרות סרסורים" בה הסופר מודל הגרמניה המפורסמת היידי קלום "משחקת בתפקיד אם שמטפחת קבוצה של קטינות עבור קהל כסילי האופנה".

ההתפרצות בשידור של שתי פעילות FEMEN בגמר של הטופ מודל הבאה תפסה בהפתעה את מארגני התוכנית והמשתתפים. הפעילות הצליחו להשמיע בשידור את הטענות שלהן בפניה של היידי קלום וגם לפני 15,000 צופים באיצטדיון וקהל של מיליוני צופים בבית. "ראיתי רק ציצים רצים לעברי", סיפרה קלום בעקבות התקרית.

FEMEN מכנה את תעשיית האופנה "גורם מוביל של עסקי הסרסרות שתורם למסחור של הגוף הנשי. "בכל שנה עסקי האופנה מנצלת אלפי נערות המפותות על ידי סיכוי לקריירת דוגמנות, ובפועל כופה אידיאלים מזויפים על נשים וגורמת להן לחלות. "תעמולת האופנה שמקודמת באמצעות דוגמניות אופנה כופה אומללות על כל מי שנופלת בקסמיה. עצרו את עסקי האופנה, עזרו את הזנות. הגיעה הזמן למהפכה".

האירוע תועד בשידור אך מטבע הדברים המצלמות לא התמקדו בו.

תמונות: דף הפייסבוק של FEMEN

עוד בנושא: שופט החליט כי פעילות FEMEN העצורות בטוניס יישארו בינתיים במעצר. לסיפור

Open all references in tabs: [1 - 3]

Via: holesinthenet.co.il


Short link: [Facebook] [Twitter] [Email] Copy - http://whoel.se/~1AAAi$2wy

This entry was posted in IL and tagged on by .

About FEMEN

The mission of the "FEMEN" movement is to create the most favourable conditions for the young women to join up into a social group with the general idea of the mutual support and social responsibility, helping to reveal the talents of each member of the movement.

Leave a Reply