צרפת תעניק מקלט למנהיגת חשופות החזה

העולם מתעסק בבקשת המקלט של המדליף האמריקני אדוארד סנואודן, אבל החדשות על הענקת מקלט דווקא מגיעות מצרפת: ארגון הפעילות הפמיניסטיות "פמן (FEMEN)", הידוע במחאות העירום של נשותיו ברחבי העולם, הודיע הלילה (יום ג') שפריז הסכימה לספק מקלט מדיני למנהיגת הארגון, אינה שבצ'נקו.

 

סיפורי הבלוגוס:

חזר על ארבע הביתה אחרי 3 שנים ו-4,500 ק"מ

תאילנד: נהג מונית רצח נוסע בגלל דולר וחצי

קייט לא לבד: גם הנכדה של המלכה מצפה לתינוק

 

בשנה שעברה נמלטה שבצ'נקו בת ה-23 מקייב אחרי שבמהלך הפגנת תמיכה בלהקת הבנות "פוסי ריוט"
היא ניסרה צלב מצבה מעץ. היא חששה להיעצר, ובמהרה הארגון העתיק עצמו לצרפת.

 

שבצ'נקו (מימין) מובילה הפגנה של פמן (צילום: AP)

    li {width: 100%;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_title {height: 12px;line-height: 12px;text-align: left;position:absolute;margin-top:12px;width:150px;left:0;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_title > a{color: font-size: 11px;font-weight: normal;text-decoration: none;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_item {padding: 15px 0 0;line-height: 15px;}.art_body_picture_adsense > .google_ad_item_top {padding: 0 0 0;padding-bottom:11px;margin-top: 11px;}.art_body_picture_adsense .google_ad_t {font-weight: bold;color: text-decoration: none;font-size: 14px;font-family: Arial;}.art_body_picture_adsense .google_ad_c {font-size: 12px;font-family: Arial;font-weight: normal;color: line-height: 15px;text-decoration: none;}.art_body_picture_adsense .google_ad_f {color: text-decoration: none;font-weight: normal;font-size: 12px;}]]>
    עם המעבר התפתחה הקבוצה הפמיניסטית, ואף הקימה "מחנה אימונים" לפעילים הצרפתים. שבצ'נקו תיארה את בקשת המקלט שהגישה לפריז כ"בחירה אסטרטגית". בעיתון "הפינגטון פוסט" נכתב כי לאחר הודעת "פמן" סירבו הרשויות בצרפת לאשר את הדיווח, ומסרו כי מדובר במידע "חסוי".
    שבצ'נקו היא לא הפעילה היחידה של "פמן" שהסתבכה עם החוק. בחודש שעבר ריצו שלוש מחברות הארגון מאסר של חודש בתוניסיה, אחרי שהפגינו בחזה חשוף במחאה
    על מאסרה של פעילה תוניסאית שפרסמה צילומי עירום באינטרנט.

     

    בשימוע שנערך להן הן אמנם הביעו חרטה ושוחררו מהכלא, אך הרוח החתרנית לא נעלמה. עם השחרור אמרה אחת הפעילות לתקשורת: "אנחנו לא מתחרטות על כלום. 'פמן' אף פעם לא מתחרט על המעשים שלו'".

     

    Open all references in tabs: [1 - 4]

    Via: ynet.co.il


    Short link: [Facebook] [Twitter] [Email] Copy - http://whoel.se/~KMhEZ$5Zm

This entry was posted in IL and tagged on by .

About FEMEN

The mission of the "FEMEN" movement is to create the most favourable conditions for the young women to join up into a social group with the general idea of the mutual support and social responsibility, helping to reveal the talents of each member of the movement.

Leave a Reply